SUMMER FEELING

Hei alle sammen ♥ I dag har jeg vert sammen med Madelen, var skikkelig godt å se henne igjen eller jeg ser henne hver dag nesten men vi får nesten aldri vert alene. Men i dag var hun her jeg bur og da møtets vi å da gikk vi på piknik, vi fant et fint sted vi satt oss ned. Vi hadde med oss både poloraid og vanlig kamera så vi fikk tatt masse fine bilder sammen. Senere i dag skal vi lage videoer, å bare kose oss sammen. Jeg har hatt en super fin dag sammen med Madelen og det blir sikkert bedre.

Her ser dere de fleste bildene vi tok sammen i dag:

Jeg og Madelen lagde disse super gode jorbær-fruktspydene med sjokolade! Det var så utrolig godt!

Håper dere hatt en fin Søndag alle sammen ♥

HUSK AT DERE FORSATT KAN VÆRE MED PÅ KONKURRANSEN MIN HER.

9 kommentarer

Siste innlegg