MÅNEDENS GLOSSYBOX

Woho, i dag fikk jeg endelig Glossbox esken min! Jeg ble utrolig fornøyd esken, var masse ting som jeg nok kommer til og bruke i sommer. Som jeg sa til dere sist så anbefaler jeg dere å teste ut Glossybox, dette er ikke et reklame innlegg eller noe lignende så dette er hva jeg syns. Dette er min andre eske etter jeg begynte å abonnere på Glossybox å jeg er like spent hver gang å ikke minst gleder meg masse til den dukker opp i postkassen min.

I dag var esken veldig tung så jeg var veldig spendt på hva som var inni den! Jeg sprang hjem for å sette meg ned og åpne den.

Her ser dere alt vi fikk i månenes Glossybox. De kaller denne esken Summer Countdown fordi de teller ned til den mest spennende sommeren hittil på glossybox… Det merker de med 2 spesial designet esker i juni og juli som du ikke vil gå glipp av! Du kan jo abonnere en måned for og finne ut om dette er noe for deg, er super enkelt og avbestille, dere kan lese mer om Glossybox HER.

HAWAIIAN TROPIC (Protective dry oil SPF 15): Dette er en tørrolje som trenger raskt inn i huden uten å etterlate en oljete slik tradisjonelle oljer gjør.Fukter og beskytter huden mot uttørking med SPF 15, UVA, UVB beskyttelse.

KUESHI ( Anti-Cellulite Lotion): Gi en skikkelig boost til huden din! Den berikende hudkremen gir en intens fuk, bevarer hudens elastisitet og har en oppstammende effekt. Med andre ord – hudkremen med mange muligheter. 

SANEW (Dermo Protector shower gel): Ny friskduftende dusjsåpe fra Sanex! Såpen har DemoActive3 kompleks som inneholder ingredienser som gir fukt, beskyttelse og pH balanse til huden. Dermatologisk testet og uten allergener.

ÈTRE BELLE COSMETICE (Aloe Vera Ultra Moisturizing Gel): Fuktighetsvende gel med aloe vera. Formelen er oljefri og beriket med liposomer som binder fuktighet, jevner ut huden og gjør den mer elastisk.

MAKE UP STORE (Hair Tube, Messy): Hårvoks med middel hold. Inneholder tre forskjellige styling ingredienser som gjør det enkelt å lage ulike frisyrer uten en fettete følelse. Gir frisyren dybe, kontroll og perfekt tekstur.

HER, kommer dere til der dere registrer dere.

Klem Therese ♥

3 kommentarer
    1. Av og til får jeg litt dårlig samvittighet av å lese bloggen din. Du skjønner, jeg har blogg selv også, og vet hvor demotiverende og kjedelig det er å skrive lange innlegg, ta gode bilder og rett og slett bruke masse tid på bloggen uten at du føler du får noe igjen for det. Det å se at lesertallet er ganske OK, mens bare en liten brøkdel legger igjen kommentarer. DET er kjedelig det.
      Jeg satt å tenkte over detta da jeg leste nå, og så fikk det meg til å tenke over hvor mye du egentlig fortjener å få igjen ettersom at bloggen din faktisk er ganske bra. Det gjør litt vondt å se at du ikke får så mange kommentarer som du fortjener egentlig. Derfor håper jeg denne kommentaren kan hjelpe litt på motivasjonen 🙂
      Du virker som ei kjempe hyggelig jente som er utrolig sterk på fysisk og psykisk, men samtidig har du også bena godt plantet på jorda. Du er også kjempe pen, og jeg ville lett blitt bedre kjent med deg om jeg kunne fått muligheten 🙂 Håper du får en kjempe fin onsdag, og at du står på videre med bloggingen – for dette er noe du virkelig får til.
      Ellers vil jeg tipse deg om mitt annet siste innlegg der jeg er ærlig og forteller om hvorfor jeg slettet profilbildet mitt grunnet lite likes. Har fått mange både veldig negative og veldig positive tilbakemeldinger, så fortell meg gjerne hva du synes!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg