SISTER TAG – VIDEO

Hei dere ♥ Jeg og Caroline filmet inn sister tag i går, siden dette er en veldig etter spurt video! Derfor lagde jeg denne, håper den faller i smak hos dere også! Jeg trenger virkelig video forslag for tiden, så skriv mange i kommentarfeltet! Jeg aner ikke hva som skjedde meg DIY´en jeg skulle ha.. Men jeg har ikke fått tid, men jeg tror jeg tar dette i sommer ferien for da har jeg veldig godt tid osv. 

Håper dere liker denne videoen ♥

– Husk og sett på HD for kvalitet på videoen –

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg