MY STORY

Hei mine fantastiske ♥ Jeg postet et bilde på Onsdag der jeg spurte etter hva dere ønsket mer av på bloggen min, og jeg fikk en del kommentarer at noen av dere ønsker å vite mere om meg. Jeg har jo blogget utrolig lenge nå, og jeg får flere og flere lesere etter hvert å derfor tenke jeg nå og skrive litt om meg selv på ny. Dere skrev også at dere vil bli bedre kjent med meg, jeg vil også bli kjent med dere! Så gjerne legg igjen en kommentar der du skriver om deg selv, kanskje også hvor lenge du har lest min blogg? Kanskje du kan skrive hva du liker best å lese om her på bloggen min det kan være godt å vite når jeg skal blogge.

Jeg heter Therese Sørenes som kanskje mange av dere vet allerede, Jeg er også 13 år har bursdag 11. April. Jeg er en jente med masse energi, og hater å sitte ro å ikke gjøre noe som helst uten om når jeg blogger da vil jeg helst være alene og slappe av med pcen. Jeg kommer fra et sted som heter Haugesund, jeg liker meg utrolig godt her men favoritt byen min er så klart Bergen! Bergen er elsk, har vert der et par ganger og jeg elsker Bergen. Jeg har alltid hatt interesser for og blogge å ta bilder og hele pakka der. Jeg er ofte ute og tar antrekks bilder til bloggen min, og det er alltid lillesøstra mi som tar bildene mine eller storesøstera mi.

Her får dere et lite innblikk av meg som liten jente ♥

Min familie er en foster familie, og for dere som ikke vet hva foster familie er så er det en familie som tar på en måte vare på et barn/ungdom som ikke har foreldrene som kan ta vare på barna sine eller at foreldrene er døde eller noe lignende. Jeg har fått utrolig godt forhold til fostersøstra mi og er blitt utrolig glad i hun! Dere kan lese mer om dette HER, det var da jeg “avslørte” at vi skulle bli en fosterfamilie og jeg husker enda hvor utrolig spent jeg var på dette! Jeg hadde så mange sommerfugler i magen når vi skulle få møte hun.

Jeg har også to søstre fra før av, de er begge to eldre enn meg så jeg har alltid vert minst før jeg ble fostersøster da. Jeg har alltid ønsket meg en lillesøster å endelig fikk jeg det. Jeg har også en storebror, som har flyttet ut nå til Stavanger så ser han ikke så ofte uten om når vi er i Stavanger eller når han er hjemme, Jeg har også en mamma og pappa selvfølgelig. Mange lurer på hva foreldrene mine syns om at jeg har blogg, jeg har aldri spurt de om dette men de vet det ja og de hjelper meg ofte. Viss jeg får mail om en sponsor, så snakker jeg alltid med Pappa først sånn at jeg vet at jeg ikke blir lurt til noe, og jeg spør av og til mamma eller storesøstrene mine om hjelp med retting/bilder/viss jeg lurer på om jeg kan skrive om en viss ting så er de alltid til hjelp! Veldig godt og ha en familie som alltid hjelper deg når du trenger det, jeg er utrooolig glad i alle sammen!

Jeg har også en del venninner/bestevenninner som jeg setter kjempe stor pris på at jeg har! Mange lurer på hvem som er mine bestevenninner, og det er Ida, Milena, Julie, Frida og Madelen det er de jeg alltid kan stole på og fortelle alt! Noen bur langt unna og noen bur veldig nærme, så noen av de får jeg ikke alltid vert sammen med. Jeg er en person som liker å være åpen mot venninner å jeg går alltid å forteller de noe viss det har skjedd noe, de er det alltid for meg og jeg kan alltid regne med de. De er min familie nummer to ♥ Hva skulle jeg gjort uten de?

Dere som kanskje følger meg på andre sosiale medier også har kanskje fått med dere at jeg har fått meg kjæreste og han heter Marius. Vi er nylig kjærester, og trives utrolig godt i hverandres selskap og jeg har blitt utrolig glad i han på så kort tid. Ja, det var han jeg datet som jeg har blogget om tidligere. Det er ikke så mye og fortelle enda, men jeg kommer nok til og oppdatere dere mer om oss to ♥ Godt og ha noen å snakke med og en som alltid støtter deg.

Fritiden min bruker jeg mest på bloggen, og prøver å få blogget mest mulig. Jeg bruker også en stor del på venner og familien, men bloggen har blitt en stor del av livet mitt. Jeg er utrolig glad for alle leserne jeg har fått i det siste, og setter stor pris på hver og en av dere. Jeg går jo også på cheerleadning som dere kanskje har fått med dere, men akkurat nå så er sesongen over for denne gangen men jeg tror jeg kommer til og fortsette til ungdomsskolen.Jeg har gått på cheerleadning sirka i et år eller litt mindre, og jeg trives veldig mye og laget er fantastisk! Alle sammen er kjekke, og alle er velkommne det er jo bra. Før gikk jeg også på fotball men jeg fant vel ut at det ikke var noe for meg lengre, så derfor sluttet jeg og begynte på cheerleadning og her kommer jeg til å gå en del.

Jeg har jo blogget i en god stund! Jeg har blogget i over 1 år, snart et og et halvt år det begynner og bli ganske lenge når jeg tenker over det. Men jeg elsker det fortsatt og dette er noe jeg kommer til å holde på med en god stund frem over. Jeg har stor interesse for og sitte å skrive sånne innlegg som dette på en blogg, eller der jeg deler ting med andre! Jeg har også en stor interesse for å ta bilder, mote, sminke, skjønnhet og mye mer! Grunnen til at jeg har blitt veldig interessert i sminke er vel på grunn av mitt vakre søskenbarn Milena som dere har fått hørt litt om tidligere, savner og henge med hun så vi må finne på noe snart igjen!

Jeg hadde en tung periode i 2013 høsten, jeg hadde en hund som het Mira og hun var min og storesøstrene min sin bestevenn! Mira ble dessverre syk og måtte avlives, det var virkelig en vond dag og dere kan rett å slett ikke forstille dere dette, det er noe av det vondeste jeg har følt noen sinne! Jeg gråt hele dagen, og føltes som jeg hadde miste min aller bestevenn og enste hun betydde så mye for meg å jeg hadde vokst opp med denne fantastiske huden! Det er den snilleste og lydigste huden jeg noen gang har møtt og hun var bare herlig, hun var helt overkosete og sa aldri et ord! Men hun var så syk, og tynn vi kunne se ribbeina hennes de siste dagene så vi hadde vel allerede da skjønt at det var farvel.. Kjenner at det fortsatt er tung å skrive om dette. Viss dere vil at jeg skal fortelle mer om den dagen hvordan den var så er det bare til å si i fra så skal jeg prøve å få til et innlegg, har fått spørsmål om det tidligere.

Håper dere likte innlegget og ble bedre kjent med meg. Jeg forteller ikke alt men jeg forteller litt! Elsker der, dere betyr masse for meg! ♥

Husk og skriv kort om deg i kommentarfeltet sånn at jeg kan bli bedere kjent med dere også, gjerne fortell hvor lenge du har lest bloggen min pluss hva du liker å lese mest om på bloggen min, veldig kjekt for meg å vite. (Fortsatt mulighet å bli med i konkurransen min HER)

Klem Therese.

8 kommentarer
    1. Jeg elsker bloggen Din!!😍jeg har lest den ganske lenge føler jeg💛💛jeg er også en jente full av energi💛

    2. Så utrolig gøy å få bli litt bedre kjent med deg! Mitt navn er Charlotte, jeg er en 15 (snart 16) år gammel jente fra Bergen som er interresert i hunder, barn, famile og venner. Jeg digger bloggen din og du er en av mine favoritter 😀 Du skriver så fint og oversiktlig, innleggene dine er variert og interressant pluss at bildene dine er kjempe bra! Jeg liker best videoer men utenom det så liker jeg å se ting fra hverdagen din. hva du gjør og hvordan du har det. Er ikke fult så glad i outfit innlegg men det er smak og behag. Jeg fant bloggen din på instagram og siden har jeg følt med hver dag. Mitt favorittinnlegg tror jeg må være sistertag, den var utrolig morsom og jeg syntes det er gøy å få se litt fra familien din også <3

    3. Charlotte: så kjekt å høre at du har bloggen min som en av dine favoritter! Du høres ut som en kjempe snill å koselig jente. Skal se om jeg får til det du liker litt mer av. Ha en fin dag (:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg