NEW IN FROM SHEINSIDE

// Sponset innlegg av Sheinside.com

Hei alle fantastiske ♥ Nå er jeg super glad fordi jeg har nok en gang fått en ny pakke fra Sheinside! Denne gangen ble jeg også utrolig fornøyd, spesielt med det ene plagget så er buksa den var for å dø for! Den var utrolig fin og stilig på samme tid, anbefaler dere den sterkt! Jeg tror det har skjedd noe feil, siden jeg fikk samme genser som jeg fikk sist men det gjør ikke noe siden jeg kan ha den i en giveaway. Så dere har muligheten til å vinne et av mine favoritt plagg faktisk!

Husk og meld dere på konkurransen som jeg har sammen med Sheinside, avsluttes på Mandag! HER kommer dere direkte der.

HER er link til buksa – HER er link til genseren

Genseren kan du bruke til både selskap og hverdag, den kan brukes til alle anledninger så den passer meg perfekt. Buksa var utrolig tøff, å for tiden nå så elsker jeg bukser med hull i seg eller “Ripped jeans” som de blir kalt. Det er en must haves dette året!

Her ser dere dagens antrekk til kino, skal kanskje til byen å se Pitch perfect 2 sammen med Ida ♥

Håper dere syns det var noen fine bilder, å gjerne gå og sjekk ut Sheinside.com ♥

8 kommentarer

Siste innlegg