SOVE UNDER ÅPEN HIMMEL

Hei folkens ♥ I dag skal jeg ha overnatting av mine nydelige venninne Frida, tror dette blir en bra kveld. Jeg og Frida har planer om å sove under åpen himmel, jeg har gjort dette sammen med hun en gang før men da var Ida også med. Men denne gangen blir det bare oss, og tror det blir veldig bra vi har masse snop og mye mer sånn vi kan holde oss våkne en stund vi har tenkt og prøve å være lengst mulig oppe viss vi klarer.

Vi har planer om å se film, spise masse snacks, se kanskje litt på serie, danse, synge å bare koser oss. Det ender alltid opp med en super bra kveld når jeg har venninner på overnatting, siden vi er alltid galne når vi er sammen men det er vel alle bestevenninner/venninner. Håper bare at været holder seg fint til vi skal hoppe i sengs, sånn at vi kan være ute hel natten! Dette kommer til å bli litt av en jente kveld.

Bilder fra We heart it, som minner meg litt om det jeg og Frida holder på med nå ♥

Håper dere får en fin kveld alle sammen!

Klem Therese.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg