VENNINNER SVARER

Heii ♥ Jeg hadde jo en liten “spørsmålsrunde” bare at det skulle være mine venninner som skulle svare på forskjellige spørsmål om meg. Det kom utrolig mange spørsmål inn, å de kunne dessverre ikke svare på alle. Jeg tok noen av de samme, men noen er forskjellige så er lurt og lese alle tre. Dere får også se hvordan bestevenninnene mine ser meg, det er jo anerledels på hvordan de ser på meg enn dere.

IDA: 

1. Er Therese en typsik blogger utenfor bloggen?

Svar: Nei, egentlig ikke bare litt av og til.

2. Beste minnet til deg og Therese som dere har opplevd sammen?

Svar: Det må nok bli da vi var på Kreftforening konserten (Vinterlyd) når me så The main level. Vi har egentlig utrolig mange gode minner sammen, utrolig vanskelig å velge det beste siden alle er like mye verdt.

3. Ser du på Therese som en kjent blogger eller bare en venninne?

Svar: Jeg ser på Therese som min bestevenninne, eg tenke ikke på at hun er populær å sånt.

4. Hva er Therese sin beste og verste egenskap?

Svar: Den beste egenskapen te Therese så jeg syns er at hun klare alltid å få folk i et godt humør uansett hvor lei seg de er eller noe sånt, alltid klare hu det hehe! Den verste egenskapen til Therese må nok være at hun blir lett irritert eller sure.

5. Syns du Therese bruker mye sminke?

Svar: Jeg bryr meg ikke om hvor mye eller lite sminke Therese bruker, folk kan vel gjør hva di vil? Therese bruker faktisk ikke “mye” sminke heller, hun bruker normalt.

MILENA:

1. Er Therese en typsik blogger utenfor bloggen?

Svar: I noen tilfeller kan Therese være det, men hun er helst ikke en typisk blogger utenfor bloggen.

2. Hvordan er Therese som person?

Svar: Therese er en kjempe kjekk person, snill og gal jente. Gjør masse sprøtt å er helt i 100 hele tiden! Hun er også utrolig kjekk å være sammen med, glad jente hel tiden!

3. Leser du bloggen hennes?

Svar: Nei, det kna hende innimellom at jeg leser den men mest om hun har skrevet noe om meg eller noe jeg syns er interessant jeg vil lese om. Jeg ser alltid videoene hennes da, det er alltid kjekt!

4. Hva er Therese sin beste og verste egenskap?

Svar: Har egentlig ingen peiling, kommer ikke på noe akkurat nå, Hun kan utrolig masse å er flink til masse og det er ne

5. Er Marius og Therese kjærester? Hvordan fikk du det til? Siden var det ikke du som spleiset de?

Svar: Ja, Therese og Marius er kjærester. Jo, det var jeg som spleisa de to sammen det starta først på bursdagen til Therese. Jeg snakket sammen med Marius siden jeg kjenner han veldig godt fra før av og han er en av mine beste guttevenner. Jeg tipsa Therese om han til henne, de begynte å snakke sammen og Therese skulle overnatte hos med så gikk vi på klubben så fikk jeg de til å holde hender å mye mer, Etter dette har de bare snakket mye sammen og møtets. Det ser jo ut som det har funket siden de er kjærester, slik spleiset jeg de!

MADELEN:

1. Er Therese en typisk blogger uten om bloggen?

Svar: Nå vet jeg ikke helt hvordan en typisk blogger er, men Therese har ikke forandret seg etter hun begynte å blogge. Hun er en veldig god venninne.

2. Hvor lenge har dere kjent hverandre? Hvordan møtets dere?

Svar: Vi ble kjent når vi begynte i første klasse, men det er de siste årene vi har vært bestevenninner.

3. Hva er Therese sine verste og beste egenskaper?

Svar: De Beste: Hun er en god venn, Therese er til å stole på, Hun er full av morsomme ideer og hun ler ofte. Verste: Hun sover lenge i helgene når hun har overnatting av meg. Hun er veldig rotete.

4. Hva er Therese sine merkeligste vaner?

Svar: Jeg kommer ikke på noen uvaner som Therese har.

5. Er Therese populær i klasse deres?

Svar:  I klassen vår er ingen som er mer populære enn andre. Therese er helt like alle oss andre i klassen selv om hun er “kjent” ¨å blogger uten om skolen.

Håper dere likte dette! Gjerne si i fra så kan kanskje noen andre venninner gjøre dette også.

VINNEREN AV SHEINSIDE GIVEAWAYEN ER: Tonje, Gratulerer! jeg kommer til å kontakte deg på mail i løpet av dagen.

Klem Therese ♥

2 kommentarer
    1. Hei hei. Hvilken str brukte du på pysjen??? ❤️❤️ Håper på svar🎀 er det ikke videoonsdag idag? Så når kommer videon gleder meg✖️🎀✖️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg