LEIRSKOLE / BACKSTAGE!

Hei alle sammen ♥ Nå har jeg endelig kommet meg hjem fra leirskolen, å jeg har koset meg så utrolig mye! Jeg har blitt kjent med så mange nydelige folk, som jeg gleder meg til å begynne i klassen sammen med. Jeg kjente en del av de fra før litt, men jeg kjenner de mye bedre nå. Vi hadde forskjellige aktiviteter på leiren, vi grillet, var masse ute, ble kjent med mange andre som vi skal gå på trinnet/klassen med å mye mer. Jeg trodde helt ærlig at leiren skulle være så mye annerledes enn det den var, men det var faktisk veldig kjekt. De som skal der i dag har masse å glede seg til.

I dag når vi skulle hjem så ble det litt kaos med hvor jeg skulle vi henta, men vi fant det ut til slutt hehe. Når jeg kom hjem i dag så var det så mange meldinger osv, på mobilen på grunn av at vi ikke hadde lov å ha med telefon på leiren siden det var en bli kjent leir. Det beste av alt var at jeg har vunnet backstage til VG lista 2015, herregud så glad jeg ble når jeg fikk vite det! Helt ubeskrivelig følelse, at jeg får møte idolene mine! Wow, dette toppet hele dagen min! Så Tusen millioner takk Tuva for at jeg vant, betyr så utrolig mye for meg, så må vi selvfølgelig møtest i Oslo viss jeg får lov å dra. Gleder meg utrolig masse viss jeg får lov, kanskje jeg møter deg der da? 

Ha en fantastisk dag alle sammen!

Klem Therese.

6 kommentarer

Siste innlegg