SUMMER GIVEAWAY

// Samarbeid sammen med Romwe.com

Hei alle sammen ♥ I dag har jeg en skikkelig god nyhet til dere, jeg har tenkt å ha en “summer giveaway”. Det er vel ikke bare jeg som gleder meg utrolig masse til sommer ferie? Nå er jo endelig sommeren her, og da er det perfekt for turer til stranda og ferie. Derfor har jeg tenkt å sette i gang en summer giveaway. Denne er sammen med Romwe, og dere kan vinne noen en utrolig fin kort jumpsuit. Det blir trekket to heldige vinnere som får muligheten til å få en velge seg en jumipsuit som er på bilde under her! 

DETTE MÅ DERE GJØRE FOR Å VÆRE MED:

Registrere dere på Romwe.com altså HER

– Like facobook siden til Romwe, HER kommer dere direkte der.

– Kommenter at du har gjort alle reglene å ha med navnet ditt, og epost adresse.

 HERHERHERHER / finner du link til de forskjellige jumpsuitene.

De er helt perfekte for denne sommeren så kommer nå! De er utrolig fine alle fire, jeg kommer til å trekke to heldige vinnere om to uker. Håper så mange av dere melder dere på. Kanskje du blir den heldige som vinner?

Klem Therese. 

12 kommentarer

Siste innlegg