SUMMER / INNKJØP

Hei dere ♥ Nå nærmer deg seg sommer, og da er det alltid kjekt å få kjøpt inn noen nye sommer kler. I går kveld kom mamma hjem med noen utrolig fine sommer kler til meg, som jeg har gledet meg til å vise dere. Alle plaggene er fra Wow, jeg ble utrolig fornøyd med alle tre plaggene. Gleder meg masse til å få brukt alt dette masse i sommer.

Husk å meld dere på giveawayen min sammen med Romwe, HER.

HER  // Denne kjolen er fra Wow, sånn som alle de andre. Denne gleder jeg meg utrolig masse til å få brukt fremover! Den var rett og slett bare elsk, og jeg tror den kommer til å bli brukt veldig masse denne sommeren.

HER – var dessverre ikke link til shortsen // Denne chrop toppen og shortsen falt så utrolig godt i smak hos meg, gleder meg masse til å få brukt dette sammen. Jeg syns de passet utrolig godt sammen også!

Fant du noe her du likte? Hva synets du om innkjøpene mine?

Klem Therese.

13 kommentarer

Siste innlegg