ANTREKK #1

Hei dere ♥ I dag har jeg og Ida tatt utrooolig mange antrekk bilde, så i dag skal dere få se to forskjellige antrekk. Denne helga har jeg vert utrolig masse sammen med venner å jeg har koset meg utrolig masse! Neste helg kommer til å bli travel tror jeg angående jeg skal på VG lista og jeg skal på klassetur med verdens beste klasse! Tenk denne uken her er den siste uken min på barneskolen, det er litt sykt! Gleder meg masse til klasseturen da.

Det kommer til å komme flere sånne innlegg som dette i løpet av uka. Håper dere liker alle antrekkene og ikke minst bildene.

Topp: Romwe

Shorts: ?

Sko: In2

Topp: Bikbok

Shorts: H&M

Sko: Vans

Likte du antrekkene? Hva syns du om bildene?

Husk å meld dere på konkurransen min (summer giveaway) HER.

Klem Therese.

9 kommentarer

Siste innlegg