ANTREKK #2

Hei alle sammen! I dag har jeg tenkt å vise noen andre antrekk bilder som jeg og Ida tok når jeg overnattet hos hun. Det var mange av dere som lurte på hvor disney toppen min var fra, og det får dere svar på lenger nede. Det er både et antrekk på meg og Ida, akkurat sånn som sist. Jeg håper dere liker antrekkene og bildene! 

Jeg skal på klassetur med klassen min fra Torsdag til Fredag, og da lurte jeg på om dere hadde lyst at jeg skal lage en vlog til dere da? Siden jeg får ikke blogget så mye når jeg er på klasssetur, men skal alltid få til noe. Men jeg har veldig lyst å lage en vlog til dere, så viss dere ønsker en vlog derfra så kommer det en video på det neste Onsdag! Gjerne legg igjen en kommentar da viss du ønsker deg en vlog fra klasseturen.

Topp: H&M

Bukse: Bikbok

Sko: Dr. Maartens

Topp: Bikbok

Shorts: Zumiez (usa)

( Instagramen til Ida er @Idatyssse, viss dere ønsker å se mer av hun )

Håper dere likte bildene og ikke minst antrekkene.

Husk å meld dere på konkurransen min, som jeg har sammen med Romwe! HER.

Klem Therese.

5 kommentarer
    1. Hei Therese Send meg en venneforespørsel
      legg meg til som venn
      Så fine bilder av deg
      du er en pen jente
      Så fint antrekk du har på deg
      det kledde du da
      Hvor lenge har du blogget?
      så fin blogg du har

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg