KLASSETUREN

Hei alle sammen! I dag kom jeg hjem fra klasseturen og nå er det endelig sommerferie! Det er utrolig deilig å tenke på at det faktisk er sommer ferie nå. Tror dette blir en super sommer! Denne sommerferien starter jo perfekt også da, siden i kveld så reiser jeg til Oslo fordi jeg skal på VG lista 2015. Jeg gleder meg så utrolig masse til å se M&M, TML, The Fooo og alle de andre, kanskje jeg også møter deg der? 

Jeg har filmet mesteparten av klasseturen (Vlog). Den kommer her i morgen siden jeg skal på VG lista, og jeg får da ikke tid til å blogge. Jeg kan prøve å lage en Vlog til VG lista også viss dere ønsker. Men jeg har kost meg så utrolig masse mens jeg har vert på klasse tur! Jeg kan ikke tro at det er over og at vi skal bytte klasse. Dette har vert en fantastisk klasse å gå i.

( Skurret ut ansiktene til de som ikke vil være med eller de som ikke svarte meg )

Vi var på hytta til en i klassen min og det var utrolig kjekt der. Vi har både badet, hatt vannkrig, “kjørt” tube, spillet bingo, padla kaijak, grillet og masse mer! Vi hadde også veldig masse Nsp (nøtt, sannhet, prosent). Det er sånn typisk ting som vi gjør når vi er hele klassen sammen. Vi spiste jo selvfølgelig masse snop også! Vi spillet også volleyball og det var utrolig kjekt! Dette var tidens klassetur må jeg si, kommer til å savne hele gjengen! Men vi ses i sommerferien og på ungdomsskolen.


Vi tok utrolig mange fine bilder sammen, dette er ikke alle siden vi tok utroooolig mange! Kommer aldri til å glemme disse to dagene, dette har vert så utrolig kjekt! 

Jeg har hatt helt to fantastiske dager sammen med en fantastisk klasse.

Klem Therese.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg