NEW IN FROM ROMWE

// Sponset innlegg av Romwe.com

Hei dere, Woho! I dag fikk jeg nok en gang en pakke fra Romwe, jeg forelsket meg nok en gang i denne pakken også. Jeg fikk noen utrolig fine plagg denne gangen også, jeg ble utrolig fornøyd som alltid. Jeg anbefaler dere virkelig å sjekke ut Romwe sin side, de har fine priser og det er ikke for dyrt og det er helt trygt å bestille der. Jeg liker veldig godt kvaliteten også på klærne, spesielt den genseren jeg fikk denne gangen! Herregud jeg forelsket meg helt i den genseren. Jeg fikk også en utrolig fin vinrød crop top, som jeg kommer til å bruke masse i sommer! Helt til slutt fikk jeg en topp, som på en måte mangler skuldre, den var utrolig stilig på syns jeg!

HER // finner dere denne utrolig behagelige genseren! Jeg digget den så utrolig mye.

Fikk med meg denne skjønningen på bilde 🙂

HER // finner dere denne utrolig fine toppen!! Jeg er helt in love med denne her. Dette er virkelig en must have i sommer.

HER // finner dere denne utrolig stilige toppen! Denne er så utrolig tøff syns jeg 🙂

Likte du noe her spesielt godt?

Klem Therese.

6 kommentarer

Siste innlegg