Shorts – summer

// Reklame

Hei dere. I dag har jeg tenkt og vise dere noen shortser til sommeren, sommeren er her vertfall noen steder. Siden jeg visste dere noen kjoler sist gang, har jeg tenkt å vise dere noe super fine/kule shortser. Jeg har funnet de på Romwe og Shein sin side. Jeg håper dere ser noe dere liker her under. Viss dere finner noe dere har lyst å kjøpe, så må jeg bare si at det er helt trygt og kjapp levering syns vertfall jeg. Fortell meg gjerne om jeg skal ha flere lignende innlegg.

HERHERHER

HERHERHER

HERHERHER

HERHERHER

HERHERHER

Håper dere fant noe dere likte.

Klem Therese.

4 kommentarer
    1. Det var sykt mange fine shorts!! Ta gjerne en titt innom min blogg også, da hadde jeg blitt glad 🙂 Ønsker deg en flott dag videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg