Caseapp – iphonedeksel

// Samarbeid med Caseapp.no

Heisann folkes!

Det er vel ikke bare jeg som elsker å ha fine iphonedeksler på telefonen? Jeg har iphone 6 og jeg syns at det er utrolig vanskelig å finne fine/søte iphonedeksler til den. Det har kanskje dere andre som også har iphone 6 merket. Jeg leter ofte etter noen typisk meg iphonedeksler eller noen jeg liker, men jeg syns alltid det er så vanskelig. Men for noen dager oppdaget jeg caseapp! Der kan du designe dine helt egne iphonedeksler! Jeg syns det er utrolig kult! Du lager på en måte mote for din lille egen, hvor tøft er ikke det? Du kan både lage til iphone, samsung galaxy, macbook, ipad og ipod. Jeg syns siden er utrolig kul, og det er helt trygt å bestille og prisen er bra for det du får. Det er super enkelt og bestille og designe dine egne cover eller iphonedeksel.

Jeg har fått en rabattkode til mine kjære lesere, den gjelder i en uke fra jeg poster dette innlegget. Viss dere bruker denne koden her “SORENES20” da får dere 20% på det dere bestiller, bare  viss dere bruker koden “SORENES20”. Jeg anbefaler dere virkelig Caseapp.no sin side, lag dine egne super kule iphonedeksler folkens!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg