Nesten klar for avreise

Heisann!

Woho, i morgen reiser jeg til England! Jeg kjenner det skal bli deilig å reise litt. Dette blir min aller første gang i England så dette skal bli bra tror jeg. Har hørt så utrolig masse bra om England/London så jeg gleder meg utrolig mye. Vi skal aller først være tre dager i London, så leier vi bil og kjører videre til Sør England. Jeg gleder meg mest til London akkurat nå tror jeg, men jeg tror det blir kjekt i Sør England også. Det er nå alltid kjekt med ferie, uansett hvor du er vel? I dag blir det vel masse pakking, og litt forskjellig så er ikke så mye spennende å blogge om i dag. Jeg er nesten ferdig med pakkinga.

Jeg kommer til å blogge i England også, men det er bare når jeg får tid. Jeg kommer til å ha to videoer derfra, en Vlog, og en my trip to England. Viss dere ønsker innkjøps video når jeg har kommet hjem så skrik ut så lager jeg det til dere. Jeg orker ikke å lage da viss ingen ønsker det. Viss det er noe spesielt dere vil at jeg skal blogge om når jeg er der nede si i fra så skal jeg få fikset det. Jeg skal prøve å få blogget så mye som mulig. 

Akkurat nå så kjenner jeg er skikkelig klar til å reise! Vi reiser til stavanger (sola) i morgen for å ta fly videre til London. Neste gang dere hører fra meg er jeg nok på flyplassen klar til å fly til London. Gleder meg så utrolig mye woho!

Hvor skal du i sommer eller har du vert på ferie?

6 kommentarer

Siste innlegg