New in from Romwe

// sponset

Hei folkens!

Nå er jeg sikkert allerede på vei til London, men i går så fikk jeg noen nye super fine ting fra Romwe. Jeg gledet meg utrolig mye til denne pakken, siden jeg trengte virkelig en ny veske til vi skulle reise og jeg hadde flaks med at den kom på mandagen! Jeg fikk et sett eller en lignende jumpsuit med ananaser på, den var utrolig søt. Dere kunne vinne den i summer giveawayen som jeg hadde i juni. Den var litt for stor for meg men jeg vokser nok inn i den. Jeg fikk også en kjole som var utrolig fin, jeg hadde et brunt belte fra før så passet utrolig fint sammen med denne kjolen! Jeg anbefaler dere alle disse plaggene, i’m in love ^^ Jeg anbefaler virkelig Romwe som jeg har sagt før til dere, det er en av mine favoritt sider i år. Det er billig og helt trygt og bestille der!

HER // finner dere dette utrolig søte settet, passer veldig bra til sommeren ikke sant?

HER // finner dere denne super søte kjolen! Jeg syns denne var veldig søt på 🙂

HER // finner dere denne super lekre vesken! Jeg er helt forelsket i denne, og denne er min nye favoritt!

Hva syns dere om det jeg fikk denne gangen?

Ha en fin sommer videre folkens!

8 kommentarer

Siste innlegg