Fakta om meg

– Nå jeg var liten ønsket jeg å bli politi, det var min største drøm.

– Når jeg også var liten så klippet jeg alltid av alt håret på barbie dukkene mine! Jeg lekte alltid frisør med de, så damene ble til menn.

– Jeg lekte med barbie helt til jeg var 10-11 år, elsket barbie! Jeg syns fortsatt barbie filmene er kjekke haha.

 – Favoritt frukten min er vannmelon og annanas, og favoritt bæret mitt er jordbær.

– Jeg har lyst å holde på med bloggen så lenge jeg har mulighet til det.

– Jeg sliter med uren hud, men det positive er at det begynne å bli bedre! Jeg tror det er bedre til etter sommeren.

– Favoritt byen min er Bergen, og jeg har lyst å flytte der til når jeg er voksen.

– Jeg har lyst å bli frisør når jeg er voksen, jeg elsker å dille med håret til folk og mitt. Jeg har stor interesse innen for sminke og hår.

– Jeg fikk interesse for sminke på grunn av Milena, og nå elsker jeg sminke.

– Jeg er egentlig veldig barnslig, folk syns jeg er fjortis men viss du virkelig blir kjent med meg så ser du at jeg faktisk er barnslig haha!

– Før så farget jeg øyenbryna syyyyyykt sterke, og nå når jeg ser tilbake så spyr jeg nesten av de.

– Jeg har lyst og farge håret før jeg begynner på ungdomskolen, blondt altså men en litt annen farge.

– Jeg skal begynne i 8b til høsten, når jeg begynner på ungdomskolen.

– Jeg har en kjæreste som heter Adlan, mange som lurer på dette visst.

– Jeg tar meg utrolig mye i håret! Det har jeg til og med fått kommentarer på.

– Jeg tar aldri til meg hat, siden jeg leser alltid de fine kommentarene jeg får fra mine fantastiske lesere så sletter jeg de stygge (får sjeldent da).

– Jeg har natt bøyle i tillegg til reguleringen, på grunn av at jeg har utrolig mye overbitt. Jeg hater den da off.

Sånn dette var noen fakta dere kanskje ikke visste om meg! Jeg håper virkelig dere likte dette innlegget, og forresten jeg koser meg her nede i England! 

Ønsker du flere sånne innlegg som dette?

5 kommentarer
    1. når kommer det innlegg fra London og hva dere gjør på om dagene?
      hilsen Silje Therese Pedersen.

    2. Silje Therese Pedersen: Jeg har utroolig dårlig Internett her i London, så kommer nok når jeg kommer på neste hotell 🙂 Jeg har også glemt overføringskabelen til kamera hjemme så må kjøpe ny… Men skal få det til så fort som mulig!

    3. Sann greie du har i munnen på natta, Odd.. Det er no dritt, drev en stund med sann, ikke helt lik ( gnisset tenner ) fikk ikke sove på nettene, så det ble til at jeg spyttet den ut, og tok den inn igjen på morgenen og lurte alle med at jeg brukte den hele natten xD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg