London

Heisann!

oii, jeg kjenner det er deilig å sette seg foran pcen igjen og blogge! Jeg ser at folk har begynt å lengte etter innlegg fra London, og det er nå de kommer. Jeg har ikke hatt så bra tilgang til internett. Jeg hadde bare internett i lobbyen på sist hotell i London, og nå er vi i akkurat kommet til Bath. Jeg har hvertfall hatt noen fantastiske dager i London! Vi kom ned på kvelden på Tirsdag, så var det egentlig rett i seng siden vi hadde hatt en litt lang reise og alle var trøtte. Neste dag ble det shopping (oxford street), mat, London brigde og mye mer. Den ant siste dagen vår tok vi resten av shopping i Oxford street, mat, big ben, london eye og mye mer. Vi tok også en sykkel taxi greier ned til big ben og det var utrolig morsomt.

I dag så har vi egentlig bare kjørt bil ned mot sør England og er i Bath som jeg nevnte litt tidligere. Men før vi begynte å kjøre så var jeg, Ida, Caroline, Karoline, faren til Ida og faren min i et spøkelsehus! Jeg må si at det ikke var det beste jeg har vert i, men jeg ble jo selvfølgelig redd. Vi skulle egentlig i London dungeon, men det var så utrolig langt vekke fra der vi var så da gikk vi heller i the london bridge experience. Jeg må bare si at jeg har hatt noen fantastiske dager i London, og det har vert så utrolig kjekt! Under her får dere se noen bilder, jeg holder også på med noen videoer til dere. Nå skal jeg kose meg videre i England!

Klem Therese.

10 kommentarer
    1. Ser ut som du storkoser deg!❤️ Gleder meg til videoene legges ut, fordi du er bare så flink til det!
      Kos deg videre i England❤️☺️😚

    2. Kom hjem fra Bath for en stund siden. Det er utrolig fint der👌🏻 Jeg anbefaler absolutt alt som er å finne der😂 Håper du får det fint. Hvor bor du hen i Bath? Hilsen Maja

    3. The London Dungeon er kjempe kjedelig. Det er bare historier og masse gåing. Du skal være glad du ikke var der. Det var det kjedeligste jeg gjorde i London.
      Kos deg videre❤️

    4. Kos deg masse videre i England<3
      Hvor lenge skal du være i England til sammen?
      Elsker bloggen din og gleder meg til videoene fra England når du kommer hjem.
      Klem fra Kristine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg