Hastings


// Mine nye header bilder, kommer på bloggen når headeren er klar.

Heisann folkens!

Det har vell vært litt lite blogging i det siste kan jeg si.. Men jeg har liksom enten ikke hatt noe bra internett eller så har det vært sene kvelder der jeg ikke har hatt motivasjon til å sette meg ned å blogge. Men nå er det ikke så lenge til vi skal reise hjemover og da blir bloggingen på topp igjen tenker jeg. Det er allerede en video på vei! Jeg skal bare sette på siste finish så skal dere få se den, husk og abonner meg på Youtube så får dere varsel når den er ute. I dag ankom vi Hastings det er en veldig fin by! Hvertfall til det jeg har sitt nå. Dette er den siste plassen vi skal være før vi sitter på fly hjem til Norge igjen, jeg kjenner at jeg savner senga mi hjemme og ikke snakk om Mico. Det er bare fem dager igjen og de skal jeg nyte, blir både shopping og bading egentlig litt av alt tenker jeg. Jeg har masse å fortelle dere så det er bare å vente i spenning. Jeg tror jeg sier godnatt for i kveld, så må dere ha en fin sommer videre ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg