Brixham

Hei.

For noen dager siden var vi i Brixham. Det er en by i Sør-England. Jeg fikk ikke blogget om dette siden har ikke hatt noe spesiell tid til det. Vi overnattet på et bed and breakfast hotell, de som eide det hotellet var noen gamle venner av foreldrene til Ida så de visste oss litt rundt og sånt i Brixham. Vi ble også kjent med de to etter hvert. Vi overnattet på det hotellet to netter før vi skulle kjøre videre til ..

Første dagen vi var der så ble vi litt visst rundt, og vi var på en restaurant så vi ble servert god mat på. Etter på så ble vi litt visst rundt i byen Brixham, og vi fikk sett litt av hvert. Etter på så gikk vi på en pub, og det var det en hund som vi kunne klappe for da ble den sint haha og den heter Georg. Det var også en gråamerikans papegøye som heter Mr.Tips han var veldig glad i drops. Det så var litt morsomt var at eigaren hadde settet opp et no smoking skilt så røyket hun selv..

Den andre dagen spiste vi først frokost, så gikk vi og stelte oss så gikk vi ut og ble litt mer visst rundt. Vi var også på et skjøvereskip som liksom var et museum og det var gørr kjedelig haha. Der etter gikk vi videre og da kjøpte vi iskrem og det er den aller beste iskremen jeg noen gang har smakt! Jeg tok selvfølgelig jordbær pluss blir bobblegum og en litt annen jordbær smak.

Etter på gikk vi videre til en Strand som det var seler på, og senere på kvelden så badet vi der og det var utrolig deilig og få badet seg litt. Når vi hadde vert på stranden en stund så gikk vi videre til et andre verdens krig museum, jeg satt egentlig bare på en benk sammen med Ida siden vi syns ikke det var det mest spennende.

Det var egentlig den dagen, siden på kvelden gikk vi bare på restaurant og litt forskjellig. Jeg syns Brixham var en av de kjekkeste plassene, så jeg stor koste meg der borte 🙂 Akkurat nå så er vi i Hastings, og dette er den siste plassen vi er før vi reiser hjem igjen. Jeg har masse og fortelle dere! Jeg er hjemme igjen på tirsdags kveld, da får dere se enda mer bilde og lignende, kanskje også en giveaway? 😉

Klem ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg