New hair cut and color

Heisann!

wow, gjett hvem som har farget håret da! Jo nemlig, jeg har farget håret i dag eller jeg tok ombre som det kalles. Jeg har blitt mørke mørke blond i toppen og lyse lyse blond i tuppene. Jeg er så utroolig fornøyd og angrer ikke et sekund at jeg gjorde det. Jeg var utrolig nervøs før jeg gjorde det! Dere som har lest bloggen min lenge vet nok at jeg er utrolig glad i håret mitt og er veldig “redd” for det ♥ Jeg syns selv at håret ble mye finere nå enn det det var.

Jeg skulle egentlig vente til jeg kom hjem, men det var en mye bedre pris her i England så da bare gjorde jeg det her. Ida tok også ombre så vi gjorde det sammen, hennes ble også utrolig fint! De var utrolig flinke de som farget håret vårt og klippet det, vi gikk til Eovlutions. Gjerne fortell meg i kommentarfeltet om hva du synes om det “nye” håret mitt ♥ Håper dere også synes det er fint på meg.

Klem ♥

20 kommentarer

Siste innlegg