New in from Shein

/ Sponset innlegg

Hallo!

I går kveld når jeg kom hjem så var det en pakke på bordet til meg fra Shein. Denne hadde jeg gledet meg til å komme hjem til, jeg har jo vert på ferie nå så derfor har jeg ikke fått åpnet den før nå. Jeg ble utrolig fornøyd med kjolen jeg fikk fra de denne gangen! Denne kan jeg både bruke den til å gå på stranda med og til vanlig hverdag. Den har veldig bra kvalitet og har en rimelig pris så jeg kan godt anbefale denne til dere, jeg likte den veldig godt selv også.

Jeg har ofte fått kommentarer på om det er trygt å bestille fra Shein, og ja det er helt trygt! Jeg har aldri opplevd noen problemer med det hvert fall og jeg har flere venner som har bestilt noe derfra. Jeg tror ihvertfall denne kommer godt til nytte hos meg her i sommer! HER kommer dere direkte til toppen. Hva syns du om denne kjolen?

Klem ♥

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg