What to do in summer?

Hallo ♥

Sommeren har gått veldig fort sant? Men den er heldigvis ikke over enda, er fortsatt en god stund igjen. Jeg postet et innlegg på instagram og spurte hva dere ønsket av innlegg i sommer og da skrev en av dere “hva og gjøre i sommer” så her kommer innlegget. Jeg er også litt sånn at jeg ikke har noen ideer til hva du kan gjøre når du har ferie, og når vennene dine er på ferie da er det ikke godt å finne på noe. Men hvert fall i dette innlegget skal jeg komme med noen tips, så håper jeg du får bruk for de en eller annen gang og liker tipset.

– Har du en strand i nærheten? Gå og bad da vel, du kan jo dra sammen med familien så kan dere ta med litt frukt og kanskje grille! Det er jo kjempe koselig.

– Ha hjemme spa dette kan du vel både gjøre inne og ute? Du kan ta en god ansiktsmaske, ta et bad, slappe av, høre på musikk osv.. 

– Ta frem Spotify eller hva nå enn du pleier å høre på musikk på, så tar du frem øreproppene dine og legger deg ute i sola og slapper av mens du soler deg.

– Dra på piknik! Har du en park i nærheten eller kanskje du bare kan gjøre det så enkelt og dra på piknik i hagen hehe. Det er helt opp til deg selv, du kan ta med god og frisk frukt og kanskje smoothie? Ta med musikk også, det gjør alt mye triveligere. Viss vennene dine er hjemme så inviter de med også!

– Gå ut og bli kjent med noen helt nye! Det er jo alltid kjekt å bli kjent med noen nye, “ferievenner” som jeg pleier og kalle det. Kanskje det blir dine venner for alltid.

I dag har jeg totalt druknet i pyjamas buksen hehe.

– Finn frem noe snacks å sett deg godt til rette og finn frem favoritt serien din! Jeg elsker å se på serie, kanskje du kan ha maraton?

– Du kan bake noe godt, finn en oppskrift du har lyst å teste ut. Jeg elsker og teste ut nye ting, viss du ikke har laget donuts før så prøv det!

– Kjenner du noen som har bursdag snart? Lag et overraskelse party for den personen vel eller kanskje du har en god venninne som kommer hjem fra ferie, som du har savnet så kan du overraske hun på flyplassen.

– Dra på sommershopping, få en oppussing i skapet! Dette er jo noe av det beste i sommeren, og shoppe masse lyse og fine sommer klær!?

– Kjøpe deg et magasin, eller kanskje du har et fra før (for eksempel Topp). Ta det med deg ut i solen eller kanskje det regner da kan du finne frem musikk i tillegg og sette deg til rette i senga.

– Du kan tjene deg noen penger, du kan jo for eksempel spørre naboen om å få gå tur med hunden deres viss de har hund.

– sole deg. Det er jo alltid kjekt å få brunfarge på huden, så da er det bare til å legge deg i solen (husk solkrem med høy faktor).

Klem ♥

4 kommentarer
    1. Fint innlegg! Håper du får en flott helg! 🙂
      Jeg har forresten skrevet en tekst på bloggen min, som jeg veldig gjerne vil ha tilbakemeldinger på! Blir veldig glad om du vil ta en titt innom, lese og kanskje kommentere! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg