Must haves for summer 2k15

Heisann folkens!

I dag har jeg tenkt og ha et veldig etterspurt innlegg! Det er nemlig mine must haves for summer, jeg har aldri laget lignende innlegg som dette før så dette blir spennende. Jeg skulle egentlig poste innkjøps videoen i dag, men det er noe som skjedde med den skal prøve å få fikset den så raskt som mulig. Men ihvertfall håper dere liker dette innlegget, og gjerne skriv hvilke innlegg du vil ha fremover i kommentarfeltet også ♥ Håper dere får en fin sommer videre og har hatt en fin sommer til nå.

AMBER ROMANCE VICTORIA SECRET – Helt siden jeg fikk denne i huset i sommer har jeg brukt den hver enste dag! Jeg elsker lukten på denne utrolig godt. Den lukter så sommerlig og så fresht. Viss dere vurderer å kjøpe en body mist fra vc så kjøp amber romance!

MANGO TEMTATION VICTORIA SECRET – Det er akkurat det samme med denne også! Denne lukter også helt himmelsk og har vert et stort summer must haves, det er en body lotion fra vc. Den lukter så utrolig godt og mango. Dette har vert min favoritt body lotion i sommer.

FLASH TATTOS (vises ikke på bilde) – Jeg har virkelig elsket flash tattos i hele sommer! Det er noe som virkelig er en must haves i sommer. De er helt utrolig nydelige på, og de fleste ser skikkelig sommerlige på også. Jeg liker best de med blomster på.

BIKINI (fra vc) – Hva skal man gjøre uten bikini i sommer? Jeg kan virkelig ikke leve uten bikini i en sommer, det er den største min must have tror jeg.

MAC LEPPESTIFT (04) – Helt siden denne ble med meg hjem etter jeg var i England så har jeg brukt denne hver dag (og i England). Denne er helt nydelig på, og den er veldig nude så den passer til alt. Denne har også vert et stort summer must have.

MAC STUDIO FIX – Dette har jeg vert så avhengig av i sommer, isteden for og sminke meg med både fondation å hele pakka så har jeg bare brukt Mac studio fix pudderet mitt. Det har jeg spart så mye tid på hehe. Dette pudder er jeg in love with, det dekker så bra og det sitter bra på huden!

MUSIKK (spotify) – En sommer uten musikk?! Det er en sommer uten liv, jeg klarer meg virkelig ikke uten musikk. Da jeg skal reise et sted og det har jeg gjort en del i sommer så da har musikken reddet meg mye. Det er også veldig mange sommer sanger der ute og mine største favoritt er vel (My girl av The main level og Bare min av Morgan sulele).

PASS – Jeg kan nå ikke reise på ferie uten passet mitt, så dette har jo selvfølgelig vert en stor must have i sommer. Det hadde ikke blitt noe England tur på meg uten passet mitt.

SOLKREM – Takk gud for at jeg ikke har blitt solbrent i år til nå hvert fall. Jeg hater virkelig og bli solbrent, derfor reddet solkremen meg hehe. Jeg hater virkelig å være solbrent, det er så utrolig vondt! Så glad jeg ikke har blitt det.

SHORTS (vises ikke på bilde) – Jeg trenger virkelig shortser i sommer, jeg klarer virkelig ikke å gå i bukse viss det er for varmt ute da tar det virkelig liv av meg.

Klem ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg