Black&White

Heisann alle sammen!

I dag skal jeg ha en skikkelig fin fredags dag/kveld med jenat mi, siden i dag skal jeg og Frida først på bowling og der etter skal vi på dolly. Jeg og Frida har ikke hatt så utrolig mye tid til hverandre før nå, så kjenner det skal bli godt å være sammen med Frida igjen. Det er jo ikke så alt for lenge til vi begynner på skolen igjen. Da får jeg jo se henne hver dag, og ja for dere som lurer vi kom i samme klasse. Jeg fikk heldigvis knipset noen antrekks bilder før jeg skal gå. Jeg tror det blir en kjekk dag med verdens beste Frida, så håper jeg dere også får en fin fredag. 

Klem ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg