New in from romwe

/ Sponset innlegg

Hallo alle sammen ♥

I går når jeg kom hjem fra bowlingen og dolly, så ventet det en pakke til meg fra Romwe woho! Jeg ble super fornøyd som alltid, fikk masse fint fra de som allitd. Jeg fikk to collage gensere, et sett sminke koster “igjen” og en utorlig behagelig bukse! Jeg har forelsket meg i denne buksen selv om den er helt basic men den er super behagelig å gå i. Jeg kan anbefale dere alle disse fire klessplaggene/sminke kostene jeg fikk, tror mange av dere hadde også likt disse. Som jeg har sagt før til dere det er helt 100% trygt å bestille fra Romwe.com, har flere venninner som har bestilt noe der og det har alltid endt opp med et smil.♥Buttons skinny denm leggings HER

´

♥ Floral crochet long sleeve sweatshirt HER

♥ Long sleeve letters print sweatshirt HER

♥ New professional makeup set HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg