KONKURRANSE: VINN EN PERSONLIGALMANAKK

/ Samarbeid med Personligalmanakk.com 

Heisann alle sammen!

I samarbeid med personligalmanakk så skal jeg holde en konkurranse for dere, der en heldig av dere kan vinne en almanakk hos personligalmanakk! Denne konkurranse har jeg valgt å holde på instagram kontoen min (@Theresesorenes). Viss det har seg sånn at du ikke har noe instagram konto, så kan du sikekrt spørre foreldrene dine viss de har om du kan få delta på deres. Denne konkurranse vil dere ikke gå glipp av! Jeg tror dette er den kuleste eller beste konkurranse hit til.

Hos personligalmanakk kan du designe din helt egen almanakk, hvor tøft er ikke det? Det er ikke noe vanskelig å designe disse almanakkene, jeg har selv prøvd flere ganger å designe en og det er super enkelt. Det er en steg for steg guide, så jeg tror en hver person kan klare dette. Dere kan velge forside, innhold og bakside helt selv, da kan du lage den til din helt egen spesielle almanakk! Nå er det jo starks skole start da kan du jo bruke den til skoledagbok, for og organisere deg til skolen osv. Noe annet som også er ganske bra er at du kan velge start dato helt selv, etter det går den 1 år fremover. Høres ikke dette veldig bra ut?

DETTE MÅ DU GJØRE FOR Å MELDE DEG PÅ:

– Følge @Personligalmanakk og meg @Theresesorenes på Instagram.

– Reposter bilde under her på Instagram med hashtaggen #Theresesorenespersonligalmanakk og tagge @Personligalmanakk og meg @Theresesorenes.

HUSK: og ha med kontakt informasjon, så derfor skriv e-post adressen deres under bildet dere repostet.

/ Bilder fra Instagramen deres!

Er det noe du lurer på om Personligalmanakk? Da kan du kontakte personligalmanakk flere steder enten på Facebook HER, Instagram HER, og mailen deres er [email protected] eller [email protected] ♥ Håper så mange av dere deltar på konkurransen min sammen med Personligalmanakk.

Skal du melde deg på? 🙂

5 kommentarer

Siste innlegg