7 second challenge

Heisann!

I dag syns jeg det er på tide med en ny video til dere, jeg føler det er lenge siden sist men det er ikke så lenge siden da. Men hvert fall når Milena var her, så bestemte vi oss jo for å lage en video til dere. Da bestemte vi oss for å lage en 7 second challenge, ble ikke den beste videoen men det er hvert fall noe! Jeg håper dere liker videoen, og gjerne legg igjen en kommentar om hvilke andre challenger dere ønsker. Jeg hadde også settet stor pris på om du hadde tatt deg tid å abonnere på kanalen min HER.

Husk og sett videon på best mulig kvalitet, på det lille hjulet i hjørne.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg