Beste dagen i livet?!

Heisann folkens!

oi, føler det er lenge siden jeg har vært foran pcen og blogget for dere. Det siste innlegget var på torsdag, og det er en liten stund siden.. Jeg har nemlig vært litt opptatt i helgen, i går altså på Lørdag var den beste dagen i livet mitt sånn helt ærlig! Guess what? Jeg møtte The Main Level på Lørdag, endelig fikk jeg møtt de! Det har jeg ventet så utrolig lenge nå, dere som følger meg på instagram (@Theresesorenes) vet det nok allerede, har kommet ut en del bilder fra i går kveld på Etne marknaden. Det var ikke bare signering, det var er super konsert også! Guttene rocket virkelig scenen, og jeg stod på første rad. Den følelsen når idolene dine står rett foran ansiktet ditt, det er den beste følelsen en fangirl kan ha! mhm, jeg er mainer som vi fansen til The Main Level kaller oss. 

The Main Level består av Alexsander som vi kaller for Alex, Laurent og Sander. De er mest herlige guttene jeg har møtt noensinne! De er så utrolig snille mot fansen, gjør alt for de, de har utrolig god musikk og de kommer ut med et album i september. Gjett hvem som gleder seg! mhm Therese det. Dagen min i går var helt ærlig ubeskrivelig! Jeg fikk mange klemmer av de, autograf, bilde osv. Den enste grunnen til at jeg var på Etne marknaden var for å møte/konserten sin skyld hehe. Jeg møtte også mange herlige lesere fra bloggen også! Dere er virkelig helt herlige alle sammen ♥ Kjempe koselig å ta bilde med dere! 

Jeg tok dessverre ikke så mange bilder i går uten om med gutta, siden jeg ikke tok med meg kamera. Jeg ville egentlig bruke mest tid på Frida denne helgen, siden jeg overnattet på hytten til henne i helgen siden vi skulle på Etne marknaden derfor det ikke ble noe blogging også. 

(vil dere se videoer fra konserten som var fantastisk? følg fanbruker som jeg av de, som jeg styrer sammen med en jente som heter Andrine. Den heter @Themainlevel_fans)

Hihi, mitt favoritt bildene sammen med gutta mine ♥ Meg, Alex, Laurent og Sander. Elsker de så utrolig mye, at det ikke kan beskrives nesten ♥ (ble mobilbilder..)

herlige alex ♥

Har du aldri hørt musikken deres før? HER finner du deres nyeste singel My Girl som er min favoritt sang. HER, HER, HER finner dere tre andre 🙂 Forresten er mange som har spurt meg om jeg skal på kvadrat på tirsdag siden The Main Level skal ha konsert der. Jeg skal kanskje viss jeg får et ja fra foreldrene mine siden det er et godt stykke herfra. Men jeg har så utrolig lyst å møte de igjen, så viss jeg får lov så drar jeg selvfølgelig! skal du? 

Klem Therese.

9 kommentarer

Siste innlegg