Nivea lip butter

/ reklame

Hallo.

For noen dager siden mottok jeg noen Nivea lip butters, nå har jeg helt ærlig forelsket meg inni de. Jeg har hørt så utrolig mye bra om de i sommer, også har jeg lenge ønsket å test de ut. Jeg var derfor så heldig og fikk sendt noen forskjellige lip butters. Jeg fikk vanilla&macadamia, blueberry blush, raspberry rose og coconut. Min favoritter er nok vanilla og coconut!

Jeg virkelig elsker lukten på de to, jeg elsker alt som har med vanilje/coconut, det er en helt herlig lukt! Jeg har også testet disse ut i noen dager og de funker utrolig bra! Det er virkelig en sommer godbit for leppene. Den nyeste lip butteren er coconut med søt kokossmak! Den er virkelig noe jeg har med meg over alt nå for tiden.

Har du ikke testet ut Nivea sin coconut lip butter enda? Da anbefaler jeg deg å løpe å kjøpe den, viss det er noe du ønsker å teste ut da selvfølgelig. Coconut  er kun tilgjengelig i et begrenset opplag våren og sommeren 2015. De tre andre har de alltid, Dere kan få tak i de på H&M og Nivea. Alle selges for en rimelig pris, 39 kr. Disse er virkelig et must haves for tiden hos meg 🙂

HERHERHERHER

Har du testet de ut før? Skal du teste de ut?

Klem Therese ♥

7 kommentarer
    1. jeg har den i bringebær og vanilla and macadamia elsker begge to har lyst på de to siste også 🙂 du har en utrolig fin blogg + ha en super fin dag videre 🙂

    2. Har testet den med bringebær utenpå. Jeg likte den ikke. Var seig og ekkel. Lå liksom bare utenpå, trakk seg liksom ikke inn…… Synd, for boksene er veldig delikate

    3. Synes det blir for mye med sponset innlegg å reklame. Blir mer som en sponsings blogg elns.. Er litt kjipt for jeg er lei av å lese om det hele tiden å miste interessen til å lese bloggen din:(( mindre reklame/sponsing tror jeg du kan få en bedre blogg for i det siste har det vært MYE sånne innlegg …

    4. jeg liker når du anbefaler ting 🙂 Jeg har kjøpt en del fra Shein Og nå skal jeg kjøpe et lipbøutter ! Elsker bloggen din 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg