New in – Romwe

HER kommer dere til jakken – HER kommer dere til buksen – HER kommer dere til skone

/ Sponset

Hei alle sammen! Jeg er nok i Stavanger på kvadrat å venter på The Main Level. Men hvertfall som dere kanskje forstod i overskriften så har jeg fått noen nye ting fra Romwe, jeg er veldig fornøyd. Jeg har gledet meg utrolig mye til denne pakken! Jeg fikk et par sko fra de, som jeg elsket! De er utrolig tøffe. Dette er mine nye favoritt sko faktisk, så godt falt de i smak hos meg 🙂 Jeg fikk også et par jeans som jeg er sånn passelig fornøyd med, siden hullene er over knærne og ikke på. Det irriterer meg litt hehe, men den satt veldig pent på da! Til slutt fikk jeg også en super tøff jakke, og stoffet er et lignende type skinn tror jeg.

Hva likte du best her? Kunne du tenkt deg noe her?

Klem Therese ♥

7 kommentarer
    1. Er så glad i bloggen din 🙂 leser den helile tiden !:))men eg har eit spørsmål , legger du ut videoer ver onsdag ??

    2. Ericha: åå så utrolig kjekt å høre! Nei, jeg legger ikke video hver Onsdag nå for tiden siden det er sommerferie. Men når jeg kommer på skolen igjen så begynner jeg med dette igjen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg