Todays outfit

Genser: Bikbok

Sko: Romwe (sponset)

Shorts: H&M

Caps: Yanki

Heii alle sammen.

I DAG ER DET ENDELIG SOL!! Jippi, endelig en dag der jeg kan være ute å nyte dagen. Jeg følte skikkelig for et outfit innlegg i dag, på grunn av at jeg har forelsket meg totalt i denne genseren som jeg har på meg på bilde som jeg kjøpte på kvadrat på tirsdag. Ikke sant den er tøff? digger den ♥ I dag har jeg ikke all verdens store planer, har egentlig tenkt å bare ta meg en tur ut sammen med Mico (hunden min). Så får jeg egentlig se hva jeg finner på resten av dagen. Tenk det er bare en uke til skolen starter, sommeren går jo alt for fort syns jeg. Men det har nå vært en fin sommer. Håper dere også får en super fin dag!

Når begynner du igjen på skolen? Gleder du deg?

Klem Therese.

10 kommentarer

Siste innlegg