Back To School Haul

Hallo!

I dag er det enda en video, det kommer til å komme to videoer denne uken! Woho, er ikke det bra? Dere har jo ønsket flere videoer, så da tenke jeg å ha to back to school videoer denne uken. Jeg håper virkelig dere liker videoen, og gjerne dra å abonner på kanalen min HER. Det hadde betydd utrolig masse for meg, dere får også varsel når jeg laster opp videoer der.

Jeg prøver å være så aktiv som mulig på Youtube, når skolen starter igjen begynner jeg med faste dager også. Jeg begynner forresten på skolen på Torsdag for dere som lurer på det. Dere som begynte på skolen i dag, håper dere hadde en super fin dag! Gjerne fortell om dagen din i kommentarfelte, og gjerne skriv hvilken klasse 🙂

Husk og sett på best mulig kvalitet på videoen! Det gjør dere på det lille tannhjulet i hjørnet.

6 kommentarer
    1. Jeg startet i 6b idag. Det var veldig koselig og se venner igjen. Jeg har hatt en kjempefin dag. Og du har kjempe brae redigeringer på videoene dine. Elsker dem, men ikke like mye som bloggen din. Får masse tips og inprasjon. Du har den beste bloggen jeg leser. Og jeg leser 10 så det bør du være fornøyd med

    2. Tilde: Tusentakk, så kjekt å høre at du liker redigeringen. Jeg kjøpe de på ark viss du tenker på fargene, det samme med penne og kulepennene. Men tusjene er coop obs.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg