Inspirasjon



I´m in love with We heart it ♥ Jeg virkelig elsker We heart it,  er det et sted jeg finner inspirasjonen min fra så er det her! Alle bildene i collagen som jeg har laget her, de er hentet fra We heart it. Dere ser jo egentlig hvor nydelige bilder man finner der! Har du ikke sjekket det ut enda, anbefaler jeg deg å laste ned appen. Jeg lover deg at det ender opp med at, du sitter på we heart it 24/7. (haha!) I dag har jeg bare tenkt å ta dagen med ro, siden i dag føler jeg egentlig ikke for å gjøre noe stort.

Jeg skal skrive et par innlegg, siden dere har sendt inn en del forslag på snapchaten min (Theresesblogg). Dere andre må også gjerne legge meg til, dere er helt herlige! Tusen takk for alle de koselige snappene jeg får av dere 🙂 Har jeg en dårlig dag, så er det bare å se på snappene deres så smiler jeg med en gang ♥ 

Hva har du gjort i dag? Når begynner du på skolen?

Klem Therese! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg