10 ting som får meg til å smile!

Hei igjen folkens!

Jeg fikk for en liten stund siden et forslag av en leser om å lage et innlegg der jeg skriver ti ting som får meg til å smile! Det er jo et supert forslag, derfor bestemte jeg meg for å lage det i dag til dere. Kanskje du også kjenner deg igjen i noe av dette jeg skriver? Da må du gjerne fortelle det i kommentarfeltet, eller kanskje du har noe helt annet du begynner å smile av, fortell meg! 🙂 Det er så kjekt å lese kommentarene dere legger igjen.

Venner – Vennene mine får meg alltid til å smile uansett hvilket humør jeg er! Da mener jeg uansett. De vet akkurat hvordan de skal få meg til å smile.

Familie – Familie er vel noe som får alle menneske glade og smilende? Familie er jo noe som alltid setter pris på den du er, og er alltid glad i deg uansett hva.

Komplimenter – Alle mennesker blir vel glade og begynner å smile da de får komplimenter? ? Det gjør hvertfall jeg! Det er så utrolig godt å få noen komplimenter av og til, men du må alltid være god til å ta de i mot. 

Musikk – Musikk får meg alltid til å smile, spesielt viss du setter deg godt til rette og setter på favoritt sangen din også synger du med! Da får jeg hvertfall frem et skikkelig smil 🙂 No music, no life. right?

Mico – Denne skjønningen her får meg alltid til å smile, det er nesten umulig og bli sint på denne karen. (haha!)  For eksempel når jeg kommer hjem fra skolen, så er det alltid så godt å komme inn dørene til denne søtnosen. Når jeg er med han også, blir jeg skikkelig glad og når du klemmer han er det nesten som du aldri vil slippe.


DERE! – wow, dere får meg alltid til å smile alltid. Dere sender meg mange kjempe koselige meldinger/videoer som får meg alltid til å smile. Dere er virkelig de beste leserne en blogger kan få! Jeg blir så utrolig glad da dere sender meg forskjellige meldinger/edits/tegninger dere har tegnet av meg/ videoer dere har laget osv. Dere lyser virkelig opp dagen min!

Videoer/hjelper andre – Jeg ser ofte på facebook, sånne videoer der noen for eksempel hjelper et dyr! Det er kanskje hjemmeløs, også er det noen som hjelper dyret. Jeg blir så utrolig glad av det, at jeg begynner å smile til topp til tå. 

Når jeg får noe til – Jeg er vel ikke den enste som begynner å smile når vi får noe til som vi har jobbet hardt før? Når jeg har jobbet skikkelig hardt for noe og faktisk får de til, da er smilet mitt på sin plass.

Sommer – Sommer er en tid du får masse tid sammen med venner, kan være ute å bade og ikke minst spise masse is og mye mer! Sommeren gjør meg utrolig glad hvertfall, får tilbringt masse tid med de du er glad i.

Gjøre noe du elsker – Når du driver med noe som du elsker å holde på med, så smiler du jo alltid og er glad! For eksempel når jeg lager videoer eller blogger, så smiler jeg jo alltid og er glad fordi det er noe jeg elsker å gjøre! 

Kjente du deg igjen av noe det jeg skrev?

Klem Therese ♥

8 kommentarer

Siste innlegg