En solrik dag

Heisann igjen folkens!

I dag har jeg hatt en super fin dag med Julie, siden det er siste dagen før ferien tar slutt så tenkte vi å ha en fin dag sammen. Det er jo utrolig nydelig vær ute, derfor drog vi på stranda. Vi badet litt, men siden det var utrolig kaldt (hehe) så var vi ikke ute så utrolig lenge. Vi hadde også kjøpt oss noe godt på veien ned til stranda, så vi satt i noen timer og solet oss å koste oss. Etter det var vi egentlig bare litt hos meg, før Julie skulle hjem over igjen. Men nå går vi i parallell klasse sammen så nå får jeg vært med hun litt oftere, savner veldig mye da vi var naboer.

Nå skal jeg egentlig bare sette meg ned å se videre på Teen wolf, jeg er helt hektet på dette nå! Det er så utrolig kjekt, jeg har sett  på det før men da syns jeg det var kjedelig men nå er det helt elsk. Når jeg har sett noen episoder, så skal jeg gjøre alt klar til skolen før jeg går i seng. Gleder meg utrolig masse til å se alle vennene mine igjen! Det er en god stund siden sist jeg så de.

/  Forresten ble bare mobilbilde i dag dessverre. Jeg glemte tilfeldigvis kamera hjemme.

Håper dere også hadde en super fin dag!

Klem Therese.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg