BACK TO SCHOOL DIY

Heisann igjen folkens!

I dag hadde jeg min første skole dag, den var en helt grei dag. Det var ikke så masse å gjøre på skolen, men vi hadde noen leker for at alle skulle bli litt bedre kjent så hentet vi bøker osv. Det var utrolig godt å se alle igjen, har savnet mange av de utrolig masse! I dag skal jeg ikke gjøre så masse, skal egentlig bare ta bokbind på bøker å ta meg en tur ut kanskje. Dere husker vel at jeg har fortalt dere at jeg skulle ha en diy på bloggen? Men hvertfall her er den! Jeg håper dere liker den, og gjerne abonner på kanalen min HER. Det hadde jeg settet så utrolig stor pris, gjerne legg igjen en tommel opp også!

Husk å sett på best mulig kvalitet på videoen.

7 kommentarer
    1. Et ord: WOW. Du er en helt talentfull jente, som gir gode tips til andre. Kunne øsnke at du kunne laget en del to! Så bra var videoen hahahha!❤️❤️ Elsker videoen din Therese!😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg