Dagens spørsmål

Hallo alle sammen!

I dag har jeg tenkt å ha dagens spørsmål siden det er god stund siden jeg svarte på spørsmål sist? Jeg spurte hvertfall dere på instagram (@theresesorenes) om dere hadde noen spørsmål til meg, og det hadde selvfølgelig. Jeg håper dere får svar på det dere ønsker, og gjerne kommenter om du vil ha svar på noe som jeg kanskje tar med i neste innlegg som dette♥

– Hvem er dine favoritt youtubere og bloggere?

svar: Min favoritt youtuber er Celine Karine, jeg virkelig digger videoene hennes. Min favoritt blogger er veldig mange egentlig, siden jeg liker å lese om veldig mye forskjellig.

– Hva syns du om marcus og martinus?

svar: Dette har jeg svart på en god del ganger før, men jeg svarer igjen. De er noen herlige gutter, og har et utrolig talent! Beundrer de utrolig mye, de er så utrolig søte og flinke. Jeg skjønner utrolig godt hvorfor de har så mye fans.

– Hva er det gøyeste med å ha blogg?

svar: Det er så utrolig mye gøy med blogging, du får opplevd så utrolig mye. Du kan få mange herlige lesere, du får kontakt med andre. Men det kjekkeste jeg vet er når jeg får respons av dere! Det er så utrolig gøy. 

– Hva er favoritt merke ditt på klær?

svar: Jeg har ikke noe favoritt merke på klær.. Jeg kjøper bare det jeg liker!

– Hvilken klasse går du i?

svar: Jeg går i 8B.

/ messy hair today hehe.

– Hva fikk deg til å starte å blogge?

svar: Dette spørsmålet har jeg egentlig aldri et helt skikkelig svar på. Siden blogging var noe jeg starta veldig tidlig med så det er veldig vanskelig å huske tilbake til det.

– Når ble du mainer? (mainer: fansen til The Main Level)

svar: Jeg ble mainer sirka i Januar 🙂 Det var først da jeg fikk høre om de og ble en stor fan!

– Er du åpen for å bli kjent med blogglesere?

svar: JA! Det er jeg så klart, men jeg har ikke alltid tid til å sitte å snakke med alle å svare alle. Det er utrolig mange som tror jeg ikke liker de fordi jeg ikke svarer, men det er bare fordi jeg kan virkelig ikke svare alle. Jeg får utrolig mange meldinger. Skulle ønske jeg kunne svare alle, men uansett så elsker jeg dere alle og setter pris på dere ♥

– Hvem er din aller bestevenn?

svar: Jeg har så utrolig mange gode venner, som jeg elsker over alt på jord ♥ Men de fleste vet nok at min aller aller beste venninne er Ida, hun er akkurat som søsteren jeg aldri fikk. Denne jenta elsker jeg virkelig over alt på jord! 

– Når begynte du å blogge?

svar: Denne bloggen har jeg hatt i et og et halvt år sirka. Blogging er fortsatt noe jeg brenner for, og elsker.

Klem Therese ♥

3 kommentarer
    1. Hello! This is kind of off topic but I need some help
      from an established blog. Is it very hard to set up your own blog?

      I’m not very techincal but I can figure things out pretty fast.
      I’m thinking about creating my own but I’m not sure where to start.
      Do you have any tips or suggestions? Appreciate it

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg