Autumn wanties

Mørke grå genser HER // Vinrød genser HER uten hals // Dongeri bukse HER uten hull // Mørke grå genser HER med hals // Vinrød genser HER med hals // Joggebukse HER // Hvit skjerf HER // Dongeri bukse HER med hull // Lyse grå genser HER med hals.

Wææ, tenk det nærmer seg høst allerede! Det er helt utrolig hvor fort tiden egentlig går, pustelig var sommeren over for i år. Jeg savner sommeren allerede (hehe). Jeg kunne godt hatt en litt lengre sommer, med masse sol! Jeg elsker nå sol og varme! I dag har jeg kikket på en del Bikbok klær, som jeg tenkte jeg kunne lage en collage av som jeg har gjort også. Der ser dere en del av klærne som jeg har som wanties i denne høsten. Jeg elsker virkelig å kjøpe nye klær til alle årstiden, der utrolig kjekt (hehe). Så jeg gleder meg masse til å kjøpe inn nye klær til høsten, vet ikke enda når det blir. Men det får nok dere en oppdatering om. Jeg håper dere får en super fin dag!

Likte du collagen jeg lagde av mine autumn wanties?

Klem Therese.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg