OUT IN THE SUN

Heisann!

I dag har det vært en helt fantastisk dag ute! Det har vært et utrolig fint vær, som det enda er. Jeg skal være ute å nye været i dag, jeg har også planer om å spille inn noen videoer til kanalen for neste uke. Til nå har jeg vært ute med Mico en god stund, det er så utrolig kjekt å være ute med han når sola skinner. I morgen er det tilbake på skolen igjen og en ny uke! Jeg håper virkelig at været holder seg til i morgen også.

Jeg fikk jo ikke blogget om hva jeg var på i går, så det tenkte jeg å fortelle dere om i dagens innlegg. Jeg var nemlig på konsert til de fantastiske tvillingene Marcus og Martinus. Det var konserten til Oasen storsenter. Jeg gikk sammen med Frida venninnen min fra Bergen. Det var så utrolig godt å se hun igjen, har savnet hun utrolig mye! Marcus og Martinus hadde en super konsert, hvertfall så lenge den varte. Siden teknikken sviktet etter 2-3 sanger måtte de desverre avlyse hele konserten.

Men vi fikk heldigvis møte de på signeringen da. De var noen super herlige gutter! De har også en utrolig stemme begge to. Jeg møtte også en del blogglesere og det er utrolig kjekt når dere kommer bort å hilser og tar bilder med meg! Dere er fantastiske. Jeg har også laget en vlog fra dagen i går som kommer på tirsdag! Da har dere noe å glede dere til.

Hvordan er været hos dere?

Klem Therese.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg