#Tb to summer

Heisann folkens!

wæ, nå er det endelig høst. Jeg kjenner det faktisk skal bli godt med høst nå siden vi har hatt en lang og god sommer. Men jeg kan si at jeg kunne godt hatt sommer lenger. Jeg elsker virkelig sol og varme. Jeg savner virkelig mye av det jeg gjorde i sommer, så i dette innlegget tenkte jeg å ha et tb innlegg. Jeg er usikker på om jeg har hatt dette innlegget før. Jeg håper hvertfall dere liker dette innlegget.


VG LISTA – Noe av det jeg savner aller mest fra sommeren er vg lista i Oslo! det var en helt fantastisk opplevelse. Jeg traff jo Tuva der, som jeg lenge har vært “internett venninne” med. Det var første dagen vi møttest i virkeligheten. Det var så utrolig morsomt å oppleve vg lista med henne. The main level opptredde jo der, og det var jo egentlig derfor vi dro (eller egentlig backstage med det ble det ingen ting av alikevell desverre). Men det var forsatt utrolig kjekt! Det var så utrolig mange fantastiske artister som opptredde på vg litsa, som jeg liker utrolig godt. Jeg har så utrolig lyst å dra neste år også. Men får se hva så skjer.

ENGLAND – Dette var også en utrolig fin opplevelse sammen med venner og familie. Vi reiste jo sammen med Ida og hennes familie, når jeg har Ida der så blir alt perfekt. Jeg og Ida er beste bestevenninner viss du ikke visste det. Dette var min aller første gang i England og den ble utrolig bra også! Vi var utrolig mange steder i England, men de stedene jeg likte meg best i var London, Brixham og Hashtings. Det ble mye shopping og mange nye minner. Viss du drar på youtube kanalen min så ser du en innkjøps videoen der. Jeg farget også håret når jeg var i Hashtings, noe som jeg ble utrolig fornøyd med! Jeg tror England vil være et minne for livet.

ETNE MARKNADEN –  hehe dere skjønner kanskje litt når dere ser bilde over? Dette toppa HELE sommeren min. Å møte The Main Level er noe som jeg har ventet på så utrolig lenge, og endelig skjedde det. De opptredde jo på Etne Marknade, og jeg var jo der. De var helt fantastiske på scenen, og etter på var det på tide med signering og da fikk jeg endelig møte de. Den følelsen var helt fantastisk! Jeg er så utrolig glad i disse gutta, og nå gleder jeg meg så mye til desember når jeg skal på konsert i Bergen til de. Viss du også liker The Main Level så anbefaler jeg deg å kjøpe en bilett, enten i Bergen eller Oslo. Siden dette er de to viktigeste konsertene deres for i år, altså album release konserten deres.

Jeg var også i stavanger på konsert til de, og jeg fikk også møte de der. Det var også en utrolig dag! Der var jeg sammen med Ida, så hun fikk også møtt de. Disse to dagene var noen helt utrolige dager. Dere skulle bare sitt hvor glad jeg var de to dagene. Det er egentlig helt utrolig hvor mye disse tre guttene kan få en jente til å smile.

DERE –  Jeg har jo vært mange forskjellige steder i sommer, så derfor har jeg jo fått anledningen til å få møte mange av dere! Altså mine kjære lesere, dere er utrolig herlige! ♥ Det er så utrolig kjekt og koselig når dere kommer bort for å hilse på meg, og kanskje ta et bilde. Det er alltid like kjekt å møte dere.

Dette har vært fire av mine største throw backs for summer i år, gjerne fortell meg dine i kommentarfeltet!

Klem Therese.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg