Store rabatter finner du hos Cuponation!

Hei igjen folkens!

Skolen er jo allerede godt i gang, og vi har godt en del uker på skolen allerede. Nå som skolen er i gang, så er det jo alltid noe nytt som man trenger og ønsker. Noen av dere går jo kanskje på ungdomsskolen, da er det jo alltid godt med nye ting til for eksempel data, mobil og nettbrett. Hvertfall jeg som går på ungdomsskolen har lov å ha med mobil og så videre på skolen. Jeg er ikke akkurat verdens flinkeste til å beskytte telefonen siden jeg elsker å gå uten deksel siden jeg syns fargen på selve telefonen er så fin.. Jeg bør bli flinkere til å gå med deksler og så videre på telefonen. Jeg er utrolig flink til å beskytte ipaden da! Ikke at den er så mye i bruk hos meg. Jeg har mer dilla på telefonen.

Men jeg har oppdaget to nettside for noen dager siden nemlig Cuponation og MyTrendyPhone! Hos Cuponation finner du utrolig mange rabatter til utrolig mange nettsider. Jeg anbefaler dere på det høyeste at dere sjekker dette ut. MyTrendyPhone er en nettside som selger forskjellige tilbehør til mobil, nettbrett og pc. Under her ser du en collage av mine favoritter fra MyTrendyPhone, kanskje du også finner noe du liker. På MyTrendyPhone sin side finnes det tilbehør for både gutter og jenter og alle aldre! 

HER tastaturet / HER ipad 4 dekselet / HER finner du rosa enkelt deksel  / HER rosa deksel med diamant / HER hvit deksel / HER laderen.

Ønsker du å spare litt ekstra når du handler på nett? Klikk deg inn på Cuponation.no for å finne ekstra store rabatter. Ved å holde deg oppdatert på tilbud og rabattkoder så sparer du utrolig masse på å handle på nett. Ved å melde deg på nyhetsbrevet til MyTrendyPhone HER så får du mail om, konkurranser, informasjon, få tips om mobilen din og mye mer! Er dette noe du er interessert i? Viss MyTrendyPhone ikke er noe for deg så har Cuponation mange tilbud og rabattkoder for utrolig mange andre sider også! Vært å sjekke ut.

Håper du finner noe du liker! Ha en fin dag alle sammen ♥

Klem Therese.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg