30 random facts about me

Hallo folkens!

I dag er det på tide med en ny video, siden det er lørdag i dag! Denne videoen lagde jeg fordi jeg får stadig nye lesere så derfor tenkte jeg å lage denne videoen. Her får dere vite en del nye fakta om meg, viss du ikke vet det enda da. Jeg har kanskje sagt noe av dette på bloggen før. Men jeg håper hvertfall dere liker videoen! Gjerne abonner på kanalen min også, da hadde jeg blitt utrolig glad! Dere finner kanalen min HER

Husk å sett på best mulig kvalitet på videoen! 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg