Netflix serier – tips

Hei alle sammen.

Det er vel ikke bare jeg som elsker å se på serie dagen lang? Siden det er søndag i dag så tenkte jeg å tipse dere litt om noe serier som jeg liker veldig godt. Jeg ser alltid på serie når det er søndag, alltid. Den serien jeg holder på med nå er Teen wolf, og den er veldig bra. Det er litt morsomt ettersom jeg syntes den var kjedelig i starten, men nå er jeg jo helt hektet på denne serien. Jeg håper dere finner noen tips her som kanskje du får bruk for.

Pretty little liars – Aria, Spencer, Hanna og Emily møtest igjen etter 1 år senere etter at venninnen Alison forsvant, og senere fant de henne drept. Venninnene får stadig flere og flere meldinger av “A” som vet absolutt alt! “A” truer dem stadig med forskjellige ting og hemmeligheter oppdages. Hvem er egentlig “A” som alle er redd for?

The vampire diares – Elena møter kjekkasen Stefan på skolen, han er den mystiske gutten som går rundt på skolen. Elena blir hodestupt forelsket i denne mystiske gutten. Men så finner Elena endelig ut hva som er hemmeligheten til Stefan, og alt forandres! De lever i byen Mystic falls som har mange hemmeligheter. Det dukker stadig flere vampyrer, hekser, varulver opp i denne serien. 

Teen wolf – Scott blir bitt av en varulv, og får spesielle evner som alle bare kan drømme om. Men han får stadig nye problemer, og det dukker bare opp flere. Du møter også stadig flere nye vesner i denne serien. Scott forelsker seg også i den nye jenta på skolen Alison, som viser seg at familien hennes er en varulv jegere. Vil du se hvordan dette ender? Sjekk ut denne serien, de har alle sesongene helt opp til 4 på Netflix.

White collar –  En profesjonell forbryter, Neal Caffrey, og en spesial agent, Peter Burke, sammarbeideri FBI. Neal caffrey prøver og rømme fra fengsel som han må sone i 4 år, pga sin store forelskede for Cate. Så inngår han en avtale med Peter Burke at han skal være med og løse saker for FBI. Det er Peter Burke som har fanget han alle gangene.

Life unexpected – 15-åringen Lux , som ble gitt opp for adopsjon ved fødselen, men har nå blitt gjenforent med sine biologiske foreldre – radio show vert Cate og bartender Baze. De tre danner en usannsynlig familie, komplisert av det faktum at Cate er forlovet med hennes co-vert, Ryan. Jeg elsker denne serien.

Hvilken serie er din favoritt?

Klem Therese.

8 kommentarer

Siste innlegg