Cinema time

Heisann folkens!

I dag har jeg vært på skolen som sånn jeg gjør alle andre dager, og nå venter jeg egentlig bare på høstferie. I dag har jeg egentlig ikke så utrolig mye planer for dagen, og det enste jeg skal gjøre i dag er egentlig bare å dra på kino med min kjære venninne Frida. Gjett hvilken film da? Vi skal se innsiden ut. Jeg liker veldig godt Disney filmer (familiefilmer) og har alltid gjort det, og kommer alltid til å være det. Jeg gleder meg utrolig mye til filmen og jeg har lenge hatt lyst å se denne.

Jeg følte ikke for å blogge i dag egentlig, men tenkte bare å gi dere en liten oppdatering om hva jeg driver på med.. Jeg er egentlig litt tom for ord her når jeg sitter foran pcen. Jeg har faktisk vært litt sånn tom for ord de siste dagene når jeg skal blogge. Jeg er veldig usikker på hva jeg skal blogge om, men håper jeg kommer på noen gode ideer snart. Viss du har noe du ønsker jeg skal blogge om så skrik ut! ♥ Forresten add meg på bloggsnapchaten min hvis du vil ha litt sånn daglige “vlogs”. Der heter jeg hvertfall Theresesblogg og veldig kjekt om dere legger meg til. 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg