SMINKE LOOK – VIDEO

Heisann igjen.

Da er det lørdag nok en gang, det ble desverre ingen kino på meg i dag alikevel siden det var ikke alle som kunne alikevel så derfor skal vi ta det en gang alle kan. Men jeg kan alltids finne på noe annet. I dag er det jo lørdag som sikkert alle dere vet, lørdag betyr jo ny video her på bloggen! Jeg syns alt har blitt mye lettere faktisk når jeg legger ut to videoer i uken.

Det er bare å si i fra om det er noen videoer dere ønsker fra meg. I neste uke kommer det svar på spørsmåls runden tror jeg, så trykk HER for å stille meg noen spørsmål. Jeg håper hvertfall dere liker dagens video, og gjerne dra å abonner på kanalen min HER! Det hadde jeg settet så utroliig stor pris på.

Syns dere det er for mye med to videoer i uken?
Klem Therese.
12 kommentarer
    1. Wow den var sykt bra! Du er så pen! Det er blir absolutt ikke for mye med to videoer i uka det burde nesten vært flere ganger!!!

    2. Emma: Åh så bra du likte videoen! Tusen takk for en fin tilbakemelding. Hehe, får nok ikke tid til flere videoer enn bare to desverre. Men bare følg med på youtube kanalen min så får du mail når det kommer nye videoer.

    3. Fyy.. Har ikke ord på hvor flink du er Therese <3 Synes ikke det er for mye med to videoer i uken 🙂 Skulle heller ønske det var flere.
      Og tusen takk for anbefaling av bloggen min på snap 🙂 Betyr utrolig mye <3

    4. WOW den videoen var kjempe bra💎 du er så vakker Therese💍 jeg elsker bloggen din og klærne dine👛

    5. kjempefin look Therese! om det var noe jeg skulle ønsket og sett er enda mer til er riktig kontur (til ditt oval/hjerteformet ansikt! OBSOBS), enda mer blending på øyenskygge og riktig mengde på huden. Både foundation og kompakt pudderet er ekstremt dekkende, noe som blir å legge smør på flesk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg