Nytt fra shein (!!!)

/sponset

Heisann!

I dag fikk jeg enda en pakke fra Shein, den pakken jeg fikk denne gangen fikk jeg noe super kult! Jeg fikk en super tøff “Boyfriend jeans” bukse, de buksene er utrolig tøffe og jeg digger de. Jeg gleder meg utrolig mye til å få teste den ut mer, jeg syns hvertfall den er helt fantastisk til nå. Den sitter fint på, uten om at den er litt stor rundt hoftene med det funker med et belte til.

Jeg fikk også en veldig tøff topp, som jeg likte veldig godt. Den er litt åpen på sidene av toppen, men det ikke før mye. Den er egentlig veldig enkel, så du kan bruke den til veldig mange forskjellige antrekk! Det er jo fint. Jeg ble stoor fornøyd med denne pakken, og kan anbefale disse plaggene videre. De har rimlige priser, og bra stoff og kvalitet! Det er trygt å bestille derfra, og de har veldig kjapp levering syns hvertfall jeg.

HER, finner dere denne super tøffe buksen! Jeg har forelsket meg i denne, med en gang jeg åpnet pakken så sa jeg WOW til denne bukse.

HER, finner dere denne super tøffe toppen! Kul ikke sant?

Hva syns dere om disse plaggene? kunne du tenkt deg disse?

Klem Therese.

7 kommentarer

Siste innlegg