SVAR – SPØRSMÅLSRUNDEN DEL 1

Heisann folkens. 

I dag er det tirsdag, som betyr ny video til dere! Jeg så når den var ferdig filmet inn at kvaliteten av elendig, men jeg var “syk” når jeg filmet den inn så da ble det litt fort gjort.  Den neste videoen blir mye bedre får vi håpe. Dere hører nå hva jeg sier, så det er det viktigste siden det er en spørsmålsrunde. Jeg håper dere får svar på en del dere ønsker, og gjerne skriv i kommentarfeltet om dere ønsker del 2! Jeg håper dere liker videoen, og gjerne abonner på kanalen min HER.  

Ønsker dere del to også?

Klem Therese.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg